web analytics
Oct 292014
 

whatswallydoing

wally_suitcase

Uh oh!  The big black travelling box came out of the closet.  That only means one thing…THE MOM IS LEAVING US!  This time she’s headed to BarkWorld/MeowWorld…another one of those pet blogging/social media conferences.  Y’know, I just don’t understand it.  This is our blog.  We should be going, not her!  I wonder if I can stow away in here…there’s gotta be a secret compartment somewhere.

The dad-guy will be taking care of us again.  Which is okay.  He lets us get away with a lot of stuff…way more than the mom ever does.  Lemme let you in on a little secret, okay?  The dad-guy never makes the bed when the mom is gone.  That means we get to crawl in under all the covers and snooze the day away and not worry about having to move because the bed needs making.  And he always gives us extra food.  Hey!  Maybe we’ll score some pizza…or better yet…KFC!!

Our posting and visiting will be sporadic while she’s gone.  But we’ll be back next week with some good stories to share.

pawprints1

Share Us!Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone

Easy E Sunday

 Posted by
Oct 262014
 

ernie-vent1 (1)

You can always tell when the weather changes and temps start getting cooler.
You’ll find me sitting by the heat blowin’ thingy.

 

ernie-vent2

That’s until my space is invaded by a butt-sniffing photobomber.
Go away, Wally!  This is my spot!

pawprints1

ernie-selfie3

Here’s my latest selfie taken with the Cat Selfie app on the ipad.
Hey!  Stop looking up my nose, you guys!

 

Cat4

I’m pawticipating in
The Cat on My Head’s 
Sunday Selfies Blog Hop.

To join the Hop or to see other selfies
click HERE!

pawprints1

Share Us!Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
Oct 242014
 

zoey-tocks

Hey everybuddy!  I bet you’re wondering what I’m doing.  Well, while we were busy house-cleaning…or should I say blog-cleaning…we missed out on our furiend Derby’s birthday.  Derby started a tradition a few years ago of showing your ‘tocks to celebrate his birthday and ‘Tocktober.  We may have missed the date…but this kitty’s not gonna miss out on showing all of you her floofy ‘tocks.  And being the modest girlcat I am, I kept my Spot #13 covered…unlike one certain orange stripey cat around here that likes to flaunt his at every opportunity.

Happy ‘Tocktober!

pawprints1

Share Us!Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
Oct 222014
 

whatswallydoing

 

wally10.22

Hey everybuddy!  We’re back!  And we have a new look!  So whaddaya think?  Yeah…I know…I know…it kinda looks like our old blog, right?  Well, we wanted to keep the look and feel pretty much the same.  BUT now our gorgeous faces are in the header! Yeah!  And we did a little house-cleaning, too.

We wanna thank the most talented Glogirly for our new header.  And we wanna thank Chey’s human for helping the mom and giving her the moral support she needed to get this re-design done…FINALLY!  And thank you to Mr. Google…the mom says you can find the answer to almost anything if you google it.

We still have a little more tweaking to do.  And you might find if you look back at some of our old posts they may look a little wonky.  But if you have any problems…like if you subscribed to get us via email and you aren’t getting us anymore…PLEASE let us know!  We’ll do our best to fix it.

Now let’s see if this can last us another six years!

pawprints1

Share Us!Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone

Easy E Sunday

 Posted by
Oct 192014
 

ernie-leaf1

Hi everybuddy!
Check out this leaf that got caught
in a spider web on the outside of the window.

 

ernie-leaf2

I’m spending the day watching it blow in the wind.
I know…pretty exciting, huh?

How’re you spending your day?

pawprints1

Starting tomorrow, we’re gonna be off-line for a day or two
while we remodel and redecorate our blog.
Wish us luck that all goes well!

pawprints1

Share Us!Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone